МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ В РОСЛИННИЦЬКІЙ ГАЛУЗІ

Немає доступних мініатюр
Дата
2016
Автори
Мазур, Юрій Павлович
Соковніна, Діана Михайлівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Умань : УНУС
Інструкція
Складність діяльності сільськогосподарських підприємств полягає не тільки в залежності від природнокліматичних умов, фінансового забезпечення але й в низькому рівні підготовки менеджменту в сучасних умовах функціонування економіки. Найбільш перспективним напрямком розвитку аграрного бізнесу, поряд із застосуванням сучасних агротехнологій, є застосування маркетингового комплексу.
Опис
Складність діяльності сільськогосподарських підприємств полягає не тільки в залежності від природнокліматичних умов, фінансового забезпечення але й в низькому рівні підготовки менеджменту в сучасних умовах функціонування економіки. Найбільш перспективним напрямком розвитку аграрного бізнесу, поряд із застосуванням сучасних агротехнологій, є застосування маркетингового комплексу.
Ключові слова
сільськогосподарські підприємства, аграрний маркетинг, продукція рослинництва.
Бібліографічний опис
Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва Редкол.: О.О. Непочатенко (відп.ред.) та ін. – Умань, 2016. Вип. 89. – Ч. 2: Економічні науки. – С. 210-217.