Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/6488
Название: Маркетингові стратегії ціноутворення на ринку органічних продуктів
Авторы: Пенькова, Оксана Георгіївна
Ключевые слова: маркетингова стратегія, стратегії ціноутворення, органічні продукти
Дата публикации: 2017
Издатель: Видавець "Сочінський М. М."
Библиографическое описание: Пенькова О.Г. Маркетингові стратегії ціноутворення на ринку органічних продуктів// Агропромисловий комплекс України: сучасний стан та проблеми розвитку/ Під ред. д.е.н., професора Ю.О. Нестерчук - Умань: Видавець "Сочінський М.М.", 2017. С. 37-42.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/6488
ISSN: 978-966-304-217-6
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.