Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/6488
Title: Маркетингові стратегії ціноутворення на ринку органічних продуктів
Authors: Пенькова, Оксана Георгіївна
Keywords: маркетингова стратегія, стратегії ціноутворення, органічні продукти
Issue Date: 2017
Publisher: Видавець "Сочінський М. М."
Citation: Пенькова О.Г. Маркетингові стратегії ціноутворення на ринку органічних продуктів// Агропромисловий комплекс України: сучасний стан та проблеми розвитку/ Під ред. д.е.н., професора Ю.О. Нестерчук - Умань: Видавець "Сочінський М.М.", 2017. С. 37-42.
URI: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/6488
ISSN: 978-966-304-217-6
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.