НЕОБХІДНІСТЬ МАРКЕНТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ В АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ РЕГІОНУ

Немає доступних мініатюр
Дата
2015
Автори
Мазур, Юрій Палович
Макушок, Ольга Василівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Інструкція
Для успішного функціцонування аграрних підприємств в умовах зони вільної торгівлі голо-вним завданням є підвищення конкурентоспроможності виробленої продукції. Одним із ва-желів для цього є постійно діюча система освіти, яка включає в себе вивчення виробничих, маркетинових та інших технологій.
Опис
Для успішного функціцонування аграрних підприємств в умовах зони вільної торгівлі голо-вним завданням є підвищення конкурентоспроможності виробленої продукції. Одним із ва-желів для цього є постійно діюча система освіти, яка включає в себе вивчення виробничих, маркетинових та інших технологій.
Ключові слова
Маркетинг, управління сільськогосподарські підприємства
Бібліографічний опис
Мазур Ю.П., Макушок О.В.НЕОБХІДНІСТЬ МАРКЕНТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ В АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ РЕГІОНУ // Ю.П. Мазур, О.В. Макушок /Збірник наукових праць. молодих вчених та аспірантів- К.: ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана" - 2016.- С. 252 -262