Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/6475
Название: ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ АПК УКРАЇНИ
Авторы: Невлад, Віра Федорівна
Ключевые слова: логістика
канали розподілу
транспортування
сільськогосподарська продукція
маркетинг
ціновий моніторинг
Дата публикации: 2011
Издатель: УНУС
Библиографическое описание: Невлад В.Ф.ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ АПК УКРАЇНИ / В.Ф. Невлад // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва: Умань, 2011. - Вип. 75. - Ч. 2: Економіка. – 436с.
Краткий обзор (реферат): В статті розглянуто проблеми логістичнної ситеми щодо реалізації сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки. Запропоновано методи покращення збутової діяльності підприємств шляхом удосконалення маркетингової політики розподілу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/6475
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Особливості маркетингового управління.pdf379,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.