Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/5848
Название: Суть та принципи реалізації інтегрованих маркетингових комунікацій
Авторы: Кожухівська, Раїса Борисівна
Ключевые слова: інтегровані маркетингові комунікації
цільова аудиторія
ефект синергії
рекламний ринок
Дата публикации: 2013
Издатель: Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України
Библиографическое описание: Кожухівська, Р.Б. Суть та принципи реалізації інтегрованих маркетингових комунікацій / Р. Б. Кожухівська // Науковий журнал «Бізнес Інформ» // Харківський національний економічний університет, Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України. – Харків, 2013. – Вип. № 3’2013 (422). – С. - 362-367
Краткий обзор (реферат): В статті розглянуто та схематично представлено процес інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК). Виділено основні чинники, що впливають на процес впровадження концепції ІМК та основні проблеми, які вирішуються у процесі їх використання. Визначено, що важливу роль при реалізації стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій відіграє ефект синергії. Його сутність полягає у спільному застосуванні декількох маркетингових комунікаційних заходів. Встановлено, що основними інфологічними принципами інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) є інтеграція вибору, інтеграція позиціонування та інтеграція плану-графіку. Проаналізовано їх сутність та складено схематичну модель. У статті запропоновано удосконалення деяких елементів інтегрованих маркетингових комунікацій, шляхом комплексного застосування організаційно-економічних, рекламно-інформаційних та міжособистісних-комунікативних заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/5848
ISSN: ІSSN-2222-4459
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.