Цілі маркетингових комунікацій та використання Інтернет-реклами
    
  
 
 
  
  
    
    
        Цілі маркетингових комунікацій та використання Інтернет-реклами
    
  
Немає доступних мініатюр
      Дата
    
    
        2010
    
  
Автори
  Кожухівська, Раїса Борисівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
    
    
        Науково-економічний журнал. Актуальні проблеми економіки.
    
  
Анотація
    
    
        У статті висвітлено питання постановки цілей та використання маркетингових комунікацій та Інтернет-реклами в мережі Інтернет. Особливостями Інтернет-комунікації є той факт, що Інтернет дозволяє динамічно відслідковувати і коригувати хід комунікативної кампанії,  а тому здійснюється відстеження ходу рекламної кампанії та у разі необхідності здійснюється її коригування. 
Цілі Інтернет-комунікації є відправною точкою в комунікаційній стратегії, адже вони визначають усі інші параметри комунікаційної програми - цільову аудиторію, засоби поширення інформації, параметри Інтернет-ресурсів, де розміщена інформація, бюджет кампанії.
    
  
Опис
Ключові слова
    
    
        маркетинг,
    
        комунікація,
    
        інтернет,
    
        реклама
    
  
Бібліографічний опис
    
    
        Кожухівська, Р.Б. Цілі маркетингових комунікацій та використання Інтернет-реклами / Р. Б. Кожухівська // Науково-економічний журнал. Актуальні проблеми економіки. - Київ, 2010, - Вип.7 (109).- С.-120-127