Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/5847
Название: Цілі маркетингових комунікацій та використання Інтернет-реклами
Авторы: Кожухівська, Раїса Борисівна
Ключевые слова: маркетинг
комунікація
інтернет
реклама
Дата публикации: 2010
Издатель: Науково-економічний журнал. Актуальні проблеми економіки.
Библиографическое описание: Кожухівська, Р.Б. Цілі маркетингових комунікацій та використання Інтернет-реклами / Р. Б. Кожухівська // Науково-економічний журнал. Актуальні проблеми економіки. - Київ, 2010, - Вип.7 (109).- С.-120-127
Краткий обзор (реферат): У статті висвітлено питання постановки цілей та використання маркетингових комунікацій та Інтернет-реклами в мережі Інтернет. Особливостями Інтернет-комунікації є той факт, що Інтернет дозволяє динамічно відслідковувати і коригувати хід комунікативної кампанії, а тому здійснюється відстеження ходу рекламної кампанії та у разі необхідності здійснюється її коригування. Цілі Інтернет-комунікації є відправною точкою в комунікаційній стратегії, адже вони визначають усі інші параметри комунікаційної програми - цільову аудиторію, засоби поширення інформації, параметри Інтернет-ресурсів, де розміщена інформація, бюджет кампанії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/5847
ISSN: ІSSN 1993-6788
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЦІЛІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ та ВКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ РЕКЛАМИ.doc113,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.