Цілі маркетингових комунікацій та використання Інтернет-реклами
Цілі маркетингових комунікацій та використання Інтернет-реклами
Немає доступних мініатюр
Дата
2010
Автори
Кожухівська, Раїса Борисівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Науково-економічний журнал. Актуальні проблеми економіки.
Інструкція
У статті висвітлено питання постановки цілей та використання маркетингових комунікацій та Інтернет-реклами в мережі Інтернет. Особливостями Інтернет-комунікації є той факт, що Інтернет дозволяє динамічно відслідковувати і коригувати хід комунікативної кампанії, а тому здійснюється відстеження ходу рекламної кампанії та у разі необхідності здійснюється її коригування.
Цілі Інтернет-комунікації є відправною точкою в комунікаційній стратегії, адже вони визначають усі інші параметри комунікаційної програми - цільову аудиторію, засоби поширення інформації, параметри Інтернет-ресурсів, де розміщена інформація, бюджет кампанії.
Опис
Ключові слова
маркетинг,
комунікація,
інтернет,
реклама
Бібліографічний опис
Кожухівська, Р.Б. Цілі маркетингових комунікацій та використання Інтернет-реклами / Р. Б. Кожухівська // Науково-економічний журнал. Актуальні проблеми економіки. - Київ, 2010, - Вип.7 (109).- С.-120-127