Інтернет-технології в маркетингу: специфіка, класифікація, переваги та недоліки

Немає доступних мініатюр
Дата
2012
Автори
Кожухівська, Раїса Борисівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Вісник Дніпропетровського університету. Сер. ’’Економіка’’
Інструкція
У статті досліджено і проаналізовано теорію та практику дослідження Інтернет-середовища, використання Інтернет-технологій, визначено переваги та недоліки при використанні Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємств.
Опис
Ключові слова
Інтернет–технології, інформаційні технології, маркетинг, реклама
Бібліографічний опис
Кожухівська, Р.Б. Інтернет-технології в маркетингу: специфіка, класифікація, переваги та недоліки / Р .Б. Кожухівська // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. ’’Економіка’’, - Дніпропетровськ, 2012, Вип. 6(2).- Т.20.- № 10/1.- С.180-187