СУТНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА РИНКОВОГО ПРОДУКТУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ ГАЛУЗІ

Немає доступних мініатюр
Дата
2016-04
Автори
Коваленко, Любов Григорівна
Нагернюк, Діана Валентинівна
Непочатенко, Валентина Олександрівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка"
Інструкція
В статті розглянуто основні структурні елементи, що формують готельно-ресторанний продукт та своїм складним наповненням вказують на його унікальну комплексність, яка включає речовинну та сервісну частини – товар та послугу. Проведено аналіз основних понять готельного та ресторанного продукту та дано авторське визначення. Систематизовано основні властивості готельно-ресторанного продукту з позиції формування внутрішньої якості, економічних відносин між виробником і споживачем ключового елементу торговельної марки, бренду, ринкової вартості бізнесу, споживчої корисності. Визначено фактори впливу на прийняття рішення про повторне та багаторазове отримання продукту готельної та ресторанної галузі.
Опис
Ключові слова
продукт, готель, ресторан, галузь
Бібліографічний опис
Коваленко Л.Г. Сутність та специфіка ринкового продукту готельно-ресторанної галузі / Л.Г. Коваленко, Д.В. Нагернюк, В.О. Непочатенко // Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». – 2016. – № 4.