Формування конкурентоспроможності підприємств готельного господарства

Немає доступних мініатюр
Дата
2016-10
Автори
Малюга, Людмила
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
МУКАЧІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Інструкція
Проведено исследование процесса формирования конкурентоспособности предприятий гостиничного бизнеса. Определены факторы, определяющие оперативный, тактический и стратегический уровни конкурентоспособности. Сформулированы основные направления повышения конкурентоспособности в стратегической перспективе.
Опис
A investigated the process of formation of competitiveness of enterprises hospitality industry and the factors that determine the operational, tactical and strategic levels of competitiveness. Established the basic directions of improving competitiveness in strategic perspective.
Ключові слова
competition, competitiveness, service, hospitality, competitive advantage, конкуренція, конкурентоспроможність, послуга, готельний бізнес, конкурентна перевага
Бібліографічний опис
Малюга Л.М. [Електронний ресурс] / Малюга Л.М. // Економіка та суспільство. – 2016. –№ 5 – С. 216-220. – Режим доступу до журналу: http://economyandsociety.in.ua