Сучасні геоінфор-маційні системи як середовище управління маркетинговими базами даних.

Немає доступних мініатюр
Дата
2008
Автори
Сонько, Сергій Петрович
Довгаль, Ігор Володимирович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
КЕІ КНЕУ
Інструкція
Велике значення ГІС мають у організації маркетингової діяльності, передусім через створення маркетингових баз даних. Використовуючи маркетингові бази даних (МБД) фірми налагоджують персональні зв’язки з потенційними клієнтами для того, щоб рекламувати або просувати на ринок свій товар, сервіс або бренд. Розбіжність між звичайними і базами даних маркетингового спрямування полягає передусім у збільшених аналітичних можливостях останніх. Відтак, головна мета розробників полягає у накопиченні якомога більшої інформації про клієнтів, для створення складних багаторівневих баз даних, які набагато збільшують імовірність вдалого прогнозування споживацької поведінки.
Опис
Тези доповіді
Ключові слова
Маркетинг, географічні бази даних, споживацька поведінка
Бібліографічний опис
Комп’ютерне моделювання та інформаційні технології в науці, економіці та освіті: Збірник наукових праць. КЕІ КНЕУ, 2008. – С. 148 – 151.