Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/395
Название: Сучасні геоінфор-маційні системи як середовище управління маркетинговими базами даних.
Авторы: Сонько, Сергій Петрович
Довгаль, Ігор Володимирович
Ключевые слова: Маркетинг, географічні бази даних, споживацька поведінка
Дата публикации: 2008
Издатель: КЕІ КНЕУ
Библиографическое описание: Комп’ютерне моделювання та інформаційні технології в науці, економіці та освіті: Збірник наукових праць. КЕІ КНЕУ, 2008. – С. 148 – 151.
Краткий обзор (реферат): Велике значення ГІС мають у організації маркетингової діяльності, передусім через створення маркетингових баз даних. Використовуючи маркетингові бази даних (МБД) фірми налагоджують персональні зв’язки з потенційними клієнтами для того, щоб рекламувати або просувати на ринок свій товар, сервіс або бренд. Розбіжність між звичайними і базами даних маркетингового спрямування полягає передусім у збільшених аналітичних можливостях останніх. Відтак, головна мета розробників полягає у накопиченні якомога більшої інформації про клієнтів, для створення складних багаторівневих баз даних, які набагато збільшують імовірність вдалого прогнозування споживацької поведінки.
Описание: Тези доповіді
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/395
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сучасні ГІС і маркетинг.pdfОсновна стаття197,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.