Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/258
Название: Формування системи маркетингового менеджменту на кооперативних засадах
Авторы: Скуртол, Світлана Дмитрівна
Макушок, Ольга Василівна
Соковніна, Діана Михайлівна
Ключевые слова: система
маркетинговий менеджмент
сільськогосподарський обслуговуючий кооператив
стратегія
маркетингова програма
Дата публикации: 2012
Издатель: Київ: ДВНЗ КНЕУ ім. В. Гетьмана
Библиографическое описание: Формування ринкової економіки : зб. наук. праць. У 2-х ч.– 2012. – № 28. – Ч. 2. – С. 69-78.
Краткий обзор (реферат): Досліджено та проаналізовано особливості процесу здійснення маркетингового менеджменту в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах. Запропоновано заходи щодо формування системи маркетингового менеджменту на кооперативних засадах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/258
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Формування системи маркетингового менеджменту на кооперативних засадах.pdfфахова стаття151,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.