Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/2176
Title: Роль кооперативного маркетингу в економічній безпеці АПК
Authors: Жмуденко, Вікторія Олександрівна
Keywords: маркетинг
рівень безпеки
обслуговуючі сільськогосподарські кооперативи
Issue Date: 2010
Publisher: ХНТУСГ ім. Петра Василенка
Citation: Жмуденко В.О. Роль кооперативного маркетингу в економічній безпеці АПК / В.О. Жмуденко // Вісник ХНТУСГ ім. Петра Василенка. – Харків, 2010. – Вип. 97. – С. 81-85.
Abstract: В даній статті розглядається роль кооперативного маркетингу в забезпеченні високого сталого рівня економічної безпеки аграрної сфери. Особлива увага приділяється проблемі протистояння спекулятивному посередницькому бізнесу.
URI: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/2176
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жмуденко 2010 ХНТУСГ.pdf111,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.