Роль кооперативного маркетингу в економічній безпеці АПК

Немає доступних мініатюр
Дата
2010
Автори
Жмуденко, Вікторія Олександрівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
ХНТУСГ ім. Петра Василенка
Інструкція
В даній статті розглядається роль кооперативного маркетингу в забезпеченні високого сталого рівня економічної безпеки аграрної сфери. Особлива увага приділяється проблемі протистояння спекулятивному посередницькому бізнесу.
Опис
Ключові слова
маркетинг, рівень безпеки, обслуговуючі сільськогосподарські кооперативи
Бібліографічний опис
Жмуденко В.О. Роль кооперативного маркетингу в економічній безпеці АПК / В.О. Жмуденко // Вісник ХНТУСГ ім. Петра Василенка. – Харків, 2010. – Вип. 97. – С. 81-85.