Маркетингово-соціологічний аналіз ринку рекреаційно-туристичних послуг

Немає доступних мініатюр
Дата
2015
Автори
Транченко, Людмила Володимирівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Луцьк : РВВ Луцького НТУ
Інструкція
У статті досліджено стан туристично-рекреаційної діяльності та визначено перспективи розвитку ринку туристичних послуг які є необхідною умовою для проведення маркетингових досліджень, результати яких є вихідною основою для прийняття управлінських рішень щодо ефективного використання природних ресурсів і соціально- економічного потенціалу, активізації формування сприятливих умов для подальшого розвитку ринку рекреаційно-туристичних послуг.
Опис
Ключові слова
туристично-рекреаційна діяльність, туристичні послуги, маркетингові дослідження, туристичні підприємства
Бібліографічний опис
Транченко Л. В. Маркетингово-соціологічний аналіз ринку рекреаційно-туристичних послуг / Л. В. Транченко // Міжнародний збірник наукових праць «Облік, економіка, менеджмент: наукові нотатки». Випуск 1 (5) Частина 1 / відпов. ред. І.Б. Садовська. Луцьк : РВВ Луцького НТУ, – 2015. С. 149–157.