Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/205
Название: Модифікація цін для стимулювання збуту продукції в системі маркетингу
Авторы: Скуртол, Світлана Дмитрівна
Ключевые слова: Маркетингова цінова політика
Дата публикации: 2011
Издатель: Видавництво УДАУ
Библиографическое описание: Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. – Вип. 75. – Ч. 2: Економіка. – С. 317-327.
Краткий обзор (реферат): Розглянуто теоретичні аспекти застосування цінової тактики з метою адаптації передбаченого стратегією підприємства рівня ціни до умов реальної ринкової ситуації. Запропоновано тактичний підхід до корегування цін для забезпечення ефективності маркетингової цінової політики підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/205
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МОДИФІКАЦІЯ ЦІН ДЛЯ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ.docФахова наукова публікація98,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.