Модифікація цін для стимулювання збуту продукції в системі маркетингу

Немає доступних мініатюр
Дата
2011
Автори
Скуртол, Світлана Дмитрівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Видавництво УДАУ
Інструкція
Розглянуто теоретичні аспекти застосування цінової тактики з метою адаптації передбаченого стратегією підприємства рівня ціни до умов реальної ринкової ситуації. Запропоновано тактичний підхід до корегування цін для забезпечення ефективності маркетингової цінової політики підприємств.
Опис
Ключові слова
Маркетингова цінова політика
Бібліографічний опис
Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. – Вип. 75. – Ч. 2: Економіка. – С. 317-327.