Роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності продукції садівництва
    
  
 
 
  
  
    
    
        Роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності продукції садівництва
    
  
Немає доступних мініатюр
      Дата
    
    
        2014
    
  
Автори
  Гузар, Богдан Степанович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
    
    
        Полтава: Наукові праці Полтавської державної аграрної академії
    
  
Анотація
    
    
        Розглянуто роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності продукції садівництва. Запропоновано схему видів маркетингу, яка дає змогу залежно від коливань попиту змінювати стратегію поведінки підприємства на ринок. Розкрито роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності продукції садівництва, яка полягає в орієнтації всієї діяльності підприємства, його персоналу і процесів управління на кінцеві результати: якість, результативність, ефективність, конкурентоспроможність, базуючись на дослідженнях і формуванні його засобами організаційно-економічних умов здійснення відтворювальних процесів.The role of marketing in improving the competitiveness of horticulture. The scheme of the kind of marketing that allows you , depending on fluctuations in demand behavior change strategies on the market. The role of marketing in improving the competitiveness of horticulture , which is
targeting the whole of the company, its staff and management processes to outcomes : quality, effectiveness, efficiency , competitiveness, based on research and the formation of its facilities
management and economic conditions for the implementation of reproductive processes
    
  
Опис
    
    
        стаття у фаховому виданні
    
  
Ключові слова
    
    
        конкурентноспроможність,
    
        види маркетингу,
    
        продукція садівництва,
    
        підвищення конкурентноспроможності
    
  
Бібліографічний опис
    
    
        Гузар Б.С. Роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності продукції садівництва  / Б.С.Гузар, О.С. Цикалюк // Наукові праці Полтавської державної аграрної  академії. Вип. 1(8). – Т. 1. Економічні науки – Полтава : ПДАА. – 2014. – 356с. – С.84-92