Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємств АПК в контексті глобалізації.

Немає доступних мініатюр
Дата
2014
Автори
Зборовська, Юлія Леонідівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Інструкція
Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності починається ще на етапі її планування, а закінчується розробкою кінцевої стратегії. При цьому, серед декількох її видів варто обрати оптимальний варіант, враховуючи жорсткість конкурентної боротьби, корпоративні цілі та ресурси підприємства, участь країни в процесах глобалізації, ризик тощо. Очікуваним результатом використання стратегії є забезпечення стабільного функціонування підприємства, досягнення максимальної економічної ефективності від співробітництва з іноземними контрагентами.
Опис
В статті розглянуто тенденції розвитку зовнішньоекономічної діяльності АПК України, проаналізовано географічну структуру експортної та імпортної діяльності, основні стратегії зовнішньоекономічної діяльності та фактори, які впливають на її вибір.
Ключові слова
зовнішньоекономічна діяльність, стратегія, глобалізація
Бібліографічний опис
Зборовська Ю.Л. Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємств АПК в контексті глобалізації / Ю.Л. Зборовська // Вісник ХНАУ, Серія: „Економіка АПК і природокористування”. – 2014. – № 5. – С. 108-116.