Стан та перспективи розширення закордонних ринків збуту вітчизняних підприємств

Немає доступних мініатюр
Дата
2013
Автори
Тимчук, Світлана Володимирівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Видавничо-поліграфічний центр «Візаві»
Інструкція
В умовах інтеграційних і глобалізаційних процесів сучасності, активного розвитку ринкових відносин, диверсифікації міжнародних ринків посилюється значення завоювання Україною конкурентоспроможного місця на світовій арені. Одним із засобів досягнення цієї мети є удосконалення менеджменту зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних підприємств, тому що ефективність господарської діяльності підприємств у рамках сучасних світових процесів визначається, насамперед, ступенем досконалості та розвитку менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств.
Опис
Таким чином, в сучасних умовах інтернаціоналізації світового господарства від розвитку менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств залежить майбутнє держави в цілому. Першочерговою умовою ефективного розвитку менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств є розробка та реалізація ефективної зовнішньоекономічної стратегії, яка надасть можливість підприємству передбачити та спланувати діяльність підприємства в майбутньому, приймати ефективні управлінські рішення, налагодити зв’язки з економічно важливими закордонними партнерами, запобігти неефективні міжнародні ринкові трансакції, збільшити обсяги зовнішньоекономічної діяльності.
Ключові слова
інтеграція, глобалізація, збут, закордонні ринки, конкурентоспроможність, зовнішня торгівля, експорт, менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Бібліографічний опис
Тимчук С.В. Стан та перспективи розширення закордонних ринків збуту вітчизняних підприємств / С.В.Тимчук, В.С.Пшеничний / Менеджмент ХХІ століття: проблеми та перспективи : Колективна монографія. - Умань. : Видавничо-поліграфічний центр "Візаві", 2013. - С. 266-268.