Теоретико – методологічні основи розвитку конкурентоспроможності

Немає доступних мініатюр
Дата
2009
Автори
Нагернюк, Діана Валентинівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Інструкція
Узагальнено теоретичні підходи до трактування економічного змісту категорії конкурентоспроможність продукції. Обгрунтовано, що конкурентоспроможність — порівняльна характеристика товару, що містить комплексну оцінку всієї сукупності виробничих, комерційних, організаційних і економічних показників. Формування довгострокової конкурентоспроможності продукції ґрунтується на системі економічних, маркетингових та соціально-екологічних показників.
Опис
Виразом конкурентоспроможності підприємства є продукція, яку воно виготовляє. Підприємство є конкурентоспроможним, якщо воно здатне виробляти конкурентоспроможну продукцію. Головним оцінювачем конкурентоспроможності продукції є споживач. Для нього створюються товари, його думка є найважливішою в їх оцінці на ринку, тому привабливість продукції для споживача є головним критерієм визначення її конкурентоспроможності.
Ключові слова
конкуренція, конкурентоспроможність, глобалізація, конкурентоспроможність продукції
Бібліографічний опис
Нагернюк Д.В. Теоретико – методологічні основи розвитку конкурентоспроможності / Д.В. Нагернюк // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць: спец. вип. Аграрна економічна освіта в розбудові конкурентоспроможного сільського господарства України. – К.: КНЕУ, 2009. – С. 470 – 475.