Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/1228
Название: Теоретико – методологічні основи розвитку конкурентоспроможності
Авторы: Нагернюк, Діана Валентинівна
Ключевые слова: конкуренція
конкурентоспроможність
глобалізація
конкурентоспроможність продукції
Дата публикации: 2009
Библиографическое описание: Нагернюк Д.В. Теоретико – методологічні основи розвитку конкурентоспроможності / Д.В. Нагернюк // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць: спец. вип. Аграрна економічна освіта в розбудові конкурентоспроможного сільського господарства України. – К.: КНЕУ, 2009. – С. 470 – 475.
Краткий обзор (реферат): Узагальнено теоретичні підходи до трактування економічного змісту категорії конкурентоспроможність продукції. Обгрунтовано, що конкурентоспроможність — порівняльна характеристика товару, що містить комплексну оцінку всієї сукупності виробничих, комерційних, організаційних і економічних показників. Формування довгострокової конкурентоспроможності продукції ґрунтується на системі економічних, маркетингових та соціально-екологічних показників.
Описание: Виразом конкурентоспроможності підприємства є продукція, яку воно виготовляє. Підприємство є конкурентоспроможним, якщо воно здатне виробляти конкурентоспроможну продукцію. Головним оцінювачем конкурентоспроможності продукції є споживач. Для нього створюються товари, його думка є найважливішою в їх оцінці на ринку, тому привабливість продукції для споживача є головним критерієм визначення її конкурентоспроможності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/1228
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Нагернюк_Д.В._ КНЕУ_.pdf89,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.