Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/1060
Название: Роль маркетингової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності продукції олійних культур
Авторы: Нагернюк, Діана Валентинівна
Ключевые слова: маркетингова діяльність
конкурентоспроможність продукції
канали розподілу
олійні культури
сільськогосподарські підприємства
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Нагернюк Д.В. Роль маркетингової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності продукції олійних культур / Д.В. Нагернюк // Науково-виробничий журнал Інноваційна економіка. – 2013. – № 7[45]. – С. 213 – 217.
Серия/номер: № 7 [45];
Краткий обзор (реферат): В статті розглянуті наукові основи маркетингової діяльності в аграрній сфері. Проведений аналіз каналів розподілу продукції олійних культур та їх реалізаційних цін. Обґрунтовано пропозиції щодо покращення маркетингової діяльності підприємств, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/1060
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
InnEco_7-45-2013_213-217.pdf132,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.