МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА ЕНЕРГЕТИЧНОМУ РИНКУ

Немає доступних мініатюр
Дата
2015
Автори
Мазур, Юрій Павлович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Уманський НУС
Інструкція
Основоположними складовими реформування енергетичного ринку є формування стратегії енергоефективності, яка включає правову основу та нормативну базу, нові прогресивні технології виробництва ітранспортування енергії, та стимулювання ринку.
Опис
Ключові слова
енергетичні ресурси, маркетингова діяльність, продукція енергетичного ринку, стимулювання споживача
Бібліографічний опис
Мазур Ю.П. Маркетингова діяльність на енергетичному ринку / Ю.П. Мазур // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції „Актуальні питання сучасної аграрної науки” 20 листопада 2015 р. –Умань: УНУС. – 2015.– С. 216–217.