МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ РИБНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Немає доступних мініатюр
Дата
2007
Автори
Мазур, Юрій Павлович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Вид-во УДАУ
Інструкція
Філософія „ринку споживача” передбачає отримання прибутку виробни-ками, перш за все, за рахунок задоволення потреб споживачів їхньої продукції. Визначення та найповніше задоволення потреб ринку неможливе без систематичного збору та аналізу інформації про попит, враження від товару, пропозицій і поведінки споживачів
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, ринок рибної продукції, збір та аналіз інформації, поведінка споживача
Бібліографічний опис
Мазур Ю.П. Маркетингове дослідження регіонального ринку рибної продукції / Ю.П. Мазур // Зб. наук. праць УДАУ. – Умань: Вид-во УДАУ, 2007. – № 65.– С. 233-237