Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/1014
Название: МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ М’ЯСА ТА М’ЯСНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Авторы: Мазур, Юрій Павлович
Ключевые слова: маркетингові дослідження
рівень купівельної спроможності
ринок мяса та мясопродукції
ціна товарів замінників
Дата публикации: 2010
Издатель: УНУС
Библиографическое описание: Мазур Ю.П. Маркетингове дослідження регіонального ринку м’яса та м’ясної продукції / Мазур Ю.П.// Зб. наук. праць УНУС: Ч.2. –Умань: УНУС. – 2010.– №73.–С. 250–255.
Краткий обзор (реферат): Головним результатом дослідження регіонального ринку м’яса та продукції з нього можна вважати ту особливість, що основна частина споживачів купує продукцію ґрунтуючись на власному досвіді. Разом із цим, важливим фактором залишається рівень купівельної спроможності. Особливого значення набувають такі чинники як імідж виробника, свіжість продукції та ціна товарів–замінників.
Описание: стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/1014
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МД_Мясо_продукц_2010.pdf146,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.