МАРКЕТИНГ ПРОДУКЦІЇ РОСЛИННИЦТВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

Немає доступних мініатюр
Дата
2011
Автори
Харенко, Андрій Олександрович
Бурляй, Олександр Леонідович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Тернопіль
Інструкція
Проведено аналіз маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств Черкаської області щодо продукції рослинництва та розроблено пропозиції з підвищення її ефективності.
Опис
Ключові слова
маркетинг, сільськогосподарські культури, ефективність збуту, канали реалізації, прибуток
Бібліографічний опис
Харенко А.О. Маркетинг продукції рослинництва сільськогосподарських підприємств / А. О. Харенко, О.Л. Бурляй // Всеукраїнський науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка». – 2011. – №7. – С. 192–200.