Організація маркетингової діяльності в садівницьких підприємствах

Немає доступних мініатюр
Дата
2012
Автори
Тупчій, Оксана Сергіївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Видавець «Сочінський»
Інструкція
В статті розглянуто впровадження маркетингу в практику садівницьких і розсадницьких підприємств, яке забезпечить раціональне й науково-обгрунтоване управління їх виробничо-збутовою діяльністю і, насамперед, орієнтацію виробництва на попит споживачів, що є головною умовою ефективної роботи кожного підприємства.
Опис
Матеріали науково-практичної конференції
Ключові слова
маркетингова діяльність, садівницькі підприємства, організація, ефективна робота
Бібліографічний опис
Тупчій О.С. Організація маркетингової діяльності в садівницьких підприємствах / О.С. Тупчій // Матеріали VI Міжнародної науково – практичної конференції «Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин», 17-18 травня 2012 р. – Умань: «Сочінський», 2012. – Ч. 2. – С. 132-133.