Кафедра маркетингу

Постійний URI для цієї колекції

Огляд

Останні матеріали

Зараз показується 1 - 5 з 313
  • Матеріал
    ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОЇ ОМНІКАНАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ ЗАЛУЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ У ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ МАРКЕТИНГУ
    (Економіка та суспільство, 2024) Семенда Ольга Володимирівна
    У статті розглядається актуальна тенденція переходу від традиційних односторонніх маркетингових стратегій у фармацевтиці до комплексного та клієнтоорієнтованого підходу - омніканального маркетингу. Ця парадигма передбачає інтеграцію різноманітних офлайнових та онлайнових каналів комунікації для створення безперервного та персоналізованого досвіду для клієнтів - лікарів, пацієнтів та інших груп цільової аудиторії. У дослідженні представлено детальний аналіз трансформації маркетингового ландшафту фармацевтичної галузі під впливом цифровізації. Розглянуто широкий спектр каналів залучення споживачів - від емейл-маркетингу, пошукової реклами, веб-сайтів до соціальних мереж, блогінгу, інфлюенсер-маркетингу тощо. Описано конкретні маркетингові стратегії підвищення залучення, наведено методологію оцінки ефективності за низкою ключових показників. Висвітлено перспективи майбутнього розвитку напрямку, зокрема впровадження персоналізованих AI-асистентів, інтеграції технологій машинного навчання та динамічної оптимізації креативу. Загалом омніканальний підхід розглядається як необхідна відповідь на виклики цифрової трансформації для забезпечення конкурентоспроможності фармацевтичних компаній.
  • Матеріал
    МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ
    (Київський економічний науковий журнал, 2024-02-29) Корман Ірина Іванівна ; Семенда Ольга Володимирівна ; Макушок Ольга Василівна
    В статті розглянуто поняття «ринок страхових послуг», «страховий ринок», «страхова послуга» і «страховий продукт». Впродовж 2012-2021 років процеси розвитку страхового ринку України стримувалися низкою несприятливих факторів внутрішньодержавного та глобального характерів: політична нестабільність в країні; окупація АР Крим і східних територій з відповідною втратою частини ринку; пандемія COVID-19; нестабільність на світовому ринку капіталів тощо. Повномасштабне вторгнення рф на територію України на початку 2022 р. значно поглибило проблемну ситуацію та спричинило нові виклики, які залишили відбиток як на діяльності страхових компаній, так і ефективності усього ринку страхування. Проведено дослідження основних показників, що характеризують попит та пропозицію на ринку страхових послуг з 2012 року, зроблено SWOT- і PEST-аналіз, визначено основі проблеми та можливості для страхових компаній.
  • Матеріал
    Досягнення конкурентних переваг у логістиці шляхом застосування інноваційних технологічних рішень
    (ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2024) Дерлеменко М.О.
  • Матеріал
    Адаптація маркетингу до змін у поведінці споживачів у цифрову епоху
    (ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2024) Худєєв А.В.
  • Матеріал