Моніторинг соціальної відповідальності українських компаній: цілі, інструментарій, результати

Немає доступних мініатюр
Дата
2015-01
Автори
Смолій, Людмила Василівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Тokyo University Press
Інструкція
В статті розкрито значення здійснення моніторингу соціальної відповідальності українських компаній, розглянуто та оцінено основні інструменти, що використовуються з цією метою у вітчизняній практиці. Виявлено основні тенденції у висвітленні політики та результатів корпоративної соціальної відповідальності, визначено перешкоди у її становленні.
Опис
Ключові слова
соціальна відповідальність, моніторинг, нефінансова звітність, соціальний рейтинг, соціальний аудит
Бібліографічний опис
Japanese Journal of Fundamental and Applied Studies, «Тokyo University Press». – 2015. – № 1(9). – С. 286–293.