ВЛИВ МАРКЕТИНГУ НА ВИРОБНИЧУ ТА ЗБУТОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

Немає доступних мініатюр
Дата
2010
Автори
Невлад, Віра Федорівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
УНУС
Інструкція
Досліджено питання по створенню централізованого моніторингу агропромислового ринку та впливу маркетингової політики розподілу на удосконалення виробництва та збуту сільськогосподарської продукції.
Опис
Ключові слова
ціновий моніторинг, виробництво, збут, маркетингова політика, сільськогосподарська продукція, агропромисловий ринок
Бібліографічний опис
Невлад В.Ф.Вплив маркетингу на виробничу та збутову діяльність сільськогосподарських підприємств / В.Ф. Невлад //Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва: Умань, 2010 р. – Вип. 74. - Ч. 2: Економіка. – 228с.