ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ АПК УКРАЇНИ

Немає доступних мініатюр
Дата
2011
Автори
Невлад, Віра Федорівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
УНУС
Інструкція
В статті розглянуто проблеми логістичнної ситеми щодо реалізації сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки. Запропоновано методи покращення збутової діяльності підприємств шляхом удосконалення маркетингової політики розподілу.
Опис
Ключові слова
логістика, канали розподілу, транспортування, сільськогосподарська продукція, маркетинг, ціновий моніторинг
Бібліографічний опис
Невлад В.Ф.ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ АПК УКРАЇНИ / В.Ф. Невлад // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва: Умань, 2011. - Вип. 75. - Ч. 2: Економіка. – 436с.