Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/5777
Название: Створення та функціонування маркетингових кооперативів в аграрній сфері України
Авторы: Саковська, Олена Миколаївна
Ключевые слова: кооперація
економіка
Дата публикации: апр-2014
Издатель: Мелітопольська типографія „Люкс”
Библиографическое описание: 75. Саковська О.М. Створення та функціонування маркетингових кооперативів в аграрній сфері України / О.М. Саковська // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) / За ред. Л.В. Синяєвої. – Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія „Люкс”, 2014. – № 4 (28). – С. 151 – 155
Краткий обзор (реферат): В статті проаналізовано основні етапи розвитку та функціонування кооперативних структур. Розглянуто особливості створення та діяльності маркетингових кооперативів, визначено передумови і перспективи їх розвитку в аграрній сфері України. Встановлено, що однією із характерних ознак кооперативного підприємства виступає провадження спільної для всіх його членів політики, досягнення загальних цілей та вирішення узгоджених завдань. Отже, маркетингові кооперативи створюються в першу чергу для представлення інтересів виробників сільськогосподарської продукції перед іншими учасниками ринку. Тому доцільно розглянути як співвідносяться інтереси такого об’єднання (його членів) з іншими учасниками ринкових відносин, а також між учасниками в самому об’єднанні.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/5777
Располагается в коллекциях:Навчально-методичне забезпечення кафедри

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sakovska1.pdf2,68 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.