Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/5185
Title: Опорний конспект лекцій з дисципліни "Діловий етикет сфери обслуговування"
Authors: Коваленко, Любов Григорівна
Keywords: етика
етикет
сфера обслуговування
норми поведінки
Issue Date: Aug-2016
Publisher: ФОП "Масловатий"
Citation: ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ з дисципліни «Діловий етикет сфери обслуговування» для студентів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» 242 «Туризм»
Abstract: Сервісна діяльність, як і будь-яка інша, регулюється державно-правовими, культурними і моральними нормами. Перше означає, що вчинки і рішення людини перебувають у межах законів, встановлених державою, і відповідають суспільно-політичному устрою країни. Друге означає, що людина здійснює свою діяльність у певних культурно-історичних умовах, що впливають на вибір методів і засобів діяльності. Третє передбачає, що людина у своїх діях і вчинках орієнтується на певні цінності. Актуальність навчальної дисципліни зумовлена необхідністю глибокого засвоєння теоретичного матеріалу, набуття навичок та використання на практиці правил поводження при обслуговуванні різних груп клієнтів індустрії гостинності.
URI: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/5185
Appears in Collections:1.4.2. Діловий етикет сфери обслуговування
1.5.1. Діловий етикет сфери обслуговування
Навчально-методичне забезпечення кафедри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Опорний конспект лекцій _Діловий етикет сфери обслуговування.doc
???org.dspace.app.webui.jsptag.ItemTag.accessRestricted???
Конспект лекцій316.5 kBMicrosoft WordView/Open 


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.