Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/5185
Название: Опорний конспект лекцій з дисципліни "Діловий етикет сфери обслуговування"
Авторы: Коваленко, Любов Григорівна
Ключевые слова: етика
етикет
сфера обслуговування
норми поведінки
Дата публикации: авг-2016
Издатель: ФОП "Масловатий"
Библиографическое описание: ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ з дисципліни «Діловий етикет сфери обслуговування» для студентів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» 242 «Туризм»
Краткий обзор (реферат): Сервісна діяльність, як і будь-яка інша, регулюється державно-правовими, культурними і моральними нормами. Перше означає, що вчинки і рішення людини перебувають у межах законів, встановлених державою, і відповідають суспільно-політичному устрою країни. Друге означає, що людина здійснює свою діяльність у певних культурно-історичних умовах, що впливають на вибір методів і засобів діяльності. Третє передбачає, що людина у своїх діях і вчинках орієнтується на певні цінності. Актуальність навчальної дисципліни зумовлена необхідністю глибокого засвоєння теоретичного матеріалу, набуття навичок та використання на практиці правил поводження при обслуговуванні різних груп клієнтів індустрії гостинності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/5185
Располагается в коллекциях:Навчально-методичне забезпечення кафедри
1.5.1. Діловий етикет сфери обслуговування
1.4.2. Діловий етикет сфери обслуговування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Опорний конспект лекцій _Діловий етикет сфери обслуговування.docКонспект лекцій316,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.