Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/5038
Title: Маркетингове ціноутворення
Other Titles: МЦ
Authors: Бортник, Тетяна Іванівна
Keywords: Маркетингове ціноутворення, ціна, ціноутворення
Issue Date: 2016
Publisher: УНУС
Citation: УНУС
Abstract: МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ. ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО СЕМІНАРСЬКИХ І ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
URI: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/5038
Appears in Collections:1.3.3. Маркетингове ціноутворення
Навчально-методичне забезпечення кафедри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МВ_МЦ_мар_ПР_с.PDF
???org.dspace.app.webui.jsptag.ItemTag.accessRestricted???
МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ. ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО СЕМІНАРСЬКИХ І ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ746.07 kBAdobe PDFView/Open 


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.