Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/4473
Название: Опорний конспект лекцій з дисципліни "Маркетинг у туризмі" для студентів спеціальності IV курсу 6.140103 "Туризм"
Другие названия: Опорний конспект лекций "Маркетинг в туризме"
Авторы: Тимчук, Світлана Володимирівна
Ключевые слова: туризм
маркетинг
середовище
PR
реклама
Дата публикации: ноя-2016
Издатель: Видавничо-редакційний відділ УНУС
Библиографическое описание: Опорний конспект лекцій з дисципліни "Маркетинг у туризмі" для студентів спеціальності 424 "Туризм" четвертого курсу
Краткий обзор (реферат): Туризм за своїми основними характеристиками не має жодних принципових відмінностей від інших форм господарської діяльності. Тому всі існуючі положення сучасного маркетингу можуть бути повною мірою застосовані і в туристичній сфері. Водночас у туризму є специфіка, яка відрізняє його не тільки від торгівлі товарами, але й від інших форм торгівлі послугами. Тут має місце торгівля як послугами, так і товарами (за оцінками спеціалістів, частка послуг в туризмі складає 75 %, товарів - 25 %), а також особливий характер споживання туристичних послуг і товарів на місці їх виробництва, більше того, в певній ситуації. В традиційному виробництві, де результат праці - конкретний товар чи продукція - поняття маркетингу має більш конкретний зміст. В туризмі результат діяльності зводиться до туристичного продукту, якому притаманні певні специфічні особливості, що суттєво впливають на маркетингову діяльність у туризмі. Як немає однозначного визначення маркетингу в цілому, так і відсутнє єдине трактування маркетингу туризму. Виходячи з визначення поняття "турист", яке дає ВТО, французькі спеціалісти Р.Ланкар і Р. Оллє зазначають, що туристичний маркетинг - це серія основних методів і прийомів, вироблених для дослідження, аналізу і вирішення поставлених завдань. Головне, на що мають бути направлені ці методи і прийоми, - виявлення можливостей найбільш повного задоволення потреб людей, з точки зору психологічних і соціальних факторів, а також визначення способів найбільш раціонального, з фінансової точки зору, ведення справ туристичними підприємствами, які дозволяють враховувати виявлені або приховані потреби в туристичних послугах. Навчальна дисципліна «Маркетинг у туризмі» є нормативною навчальною дисципліною, яка вивчається згідно з навчальним планом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» спеціальності 242 «Туризм» для всіх форм навчання.
Описание: Мета дисципліни "Маркетинг у туризмі" полягає у більш глибокому засвоєнні студентами основних напрямів практичної маркетингової діяльності на туристичному ринку, опануванні ними сучасних методик проведення маркетингових досліджень, що застосовуються туристичними підприємствами і організаціями, аналізу маркетингового середовища, розробки ефективної продуктової, цінової, збутової та комунікаційної політики туристичних підприємств і організацій. Об’єктом дисципліни "Маркетинг у туризмі"є форми та методи маркетингу в індустрії туризму. Предметом дисципліни є застосування та технологія прийняття маркетингових рішень в діяльності туроператорів, турагентів та їх об’єднань.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/4473
Располагается в коллекциях:Навчально-методичне забезпечення кафедри
1.3.9. Маркетинг у туризмі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Конспект лекцій з дисципліни Маркетинг у туризмі.pdfОпорний конспект лекцій з дисципліни "маркетинг у туризмі"361,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.