Формування системи маркетингового менеджменту на кооперативних засадах

Немає доступних мініатюр
Дата
2012
Автори
Скуртол, Світлана Дмитрівна
Макушок, Ольга Василівна
Соковніна, Діана Михайлівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Київ: ДВНЗ КНЕУ ім. В. Гетьмана
Інструкція
Досліджено та проаналізовано особливості процесу здійснення маркетингового менеджменту в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах. Запропоновано заходи щодо формування системи маркетингового менеджменту на кооперативних засадах.
Опис
Ключові слова
система, маркетинговий менеджмент, сільськогосподарський обслуговуючий кооператив, стратегія, маркетингова програма
Бібліографічний опис
Формування ринкової економіки : зб. наук. праць. У 2-х ч.– 2012. – № 28. – Ч. 2. – С. 69-78.