Генезис методики навчання іноземних мов як науки

Немає доступних мініатюр
Дата
2015
Автори
Каричковська, Світлана Петрівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Інструкція
У статті здійснено аналіз історико-педагогічного генезису методики навчання іноземних мов у контексті різноманітних компонентів. Виокремлено основні методи: граматико-перекладний, лексико-перекладний, натуральний, прямий, метод Пальмера, метод Уеста, аудіо-лінгвальний, аудіо-візуальний та комунікативний. Визначено основні принципи, покладені в основу викладання іноземної мови за кожним із методів, їх позитивні та негативні сторони. Виділено основні закономірності розвитку методики навчання іноземної мови на сучасному етапі.
Опис
Ключові слова
генезис, методика, метод, іноземна мова, навчання
Бібліографічний опис