МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ М’ЯСА ТА М’ЯСНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Немає доступних мініатюр
Дата
2010
Автори
Мазур, Юрій Павлович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
УНУС
Інструкція
Головним результатом дослідження регіонального ринку м’яса та продукції з нього можна вважати ту особливість, що основна частина споживачів купує продукцію ґрунтуючись на власному досвіді. Разом із цим, важливим фактором залишається рівень купівельної спроможності. Особливого значення набувають такі чинники як імідж виробника, свіжість продукції та ціна товарів–замінників.
Опис
стаття
Ключові слова
маркетингові дослідження, рівень купівельної спроможності, ринок мяса та мясопродукції, ціна товарів замінників
Бібліографічний опис
Мазур Ю.П. Маркетингове дослідження регіонального ринку м’яса та м’ясної продукції / Мазур Ю.П.// Зб. наук. праць УНУС: Ч.2. –Умань: УНУС. – 2010.– №73.–С. 250–255.